Вітамінний мікс яблука і моркви від ТМ Біола створений для тих, хто хоче жити на всі 100! Після виснажливої тренування, після важкого робочого дня і при старті нового дня, нектар «Яблуко-морква» від ТМ Біола, подарує вам потрібну корзину корисних вітамінів! Яблуко багато пектином, вітаміном С і антиоксидантами, а морква доповнює його вітамінами А, B, C, D і К
Після затяжної зими, пізньою холодною весною особливо сильно хочеться відчути золоте сонячне тепло і зануритися в бадьорий, легкий і безтурботний літній настрій! У цьому допоможе новий напій з лінійки газованої води з натуральним соком на мінеральній воді від ТМ Біола - «Смак Дині»!
Гаспачо - традиційне блюдо іспанської та португальської кухні. Це холодний суп-пюре, який готується на основі перетертих стиглих томатів, овочів та спецій. Тепер, завдяки ТМ Біола, смаком найпопулярнішого холодного супа в світі можна насолодитися і в Україні.
ТМ Біола сердечно вітає усіх зі світлими святами - Новим роком та Різдвом Христовим! Нехай ці чудові зимові дні принесуть вам відчуття свята і радості, наснаги, легкості і гармонії, що супроводжуватимуть впродовж усього наступного року! Зичимо міцного здоров'я, успіхів, любові, достатку і щастя!
ТМ Біола залишається головним новатором на вітчизняному ринку напоїв: цього разу колекція ексклюзивних смаків поповнилася екзотичними соковим коктейлем White Sun – неперевершеним тропічним поєднанням багатої вітамінами запашної гуави і смачного та поживного банану!
Ретро-серія Biola поповнилась чудовим квасовим напоєм - «Смак Квас Український»
Чи можна відчути літо на смак?
Весна завжди надихає на досягнення нових цілей, нові звершення і яскраві вчинки. ТМ Біола перетворила натхнення весни у новий ягідний газований напій Basil з унікальним смаком – поєднання соковитої полуниці із запашними нотками базиліку.
Днями ТМ Біола оновила лінійку своїх енергетичних напоїв. Сімейство енергетиків EnerGo поповнилося новим EnerGo Coffee
Напередодні новорічних свят ТМ «БІОЛА» випустила оновлений соковий коктейль «Bloody Mary».
Ми пишаємося тим, що серед золотих призерів Паралімпіади є наш співробітник, який в складі збірної по футболу в дев'ятий день Паралімпіади приніс Україні 37 золоту медаль!
«Біола» підтримала благодійний марафон «DniproColorRun»
У вересні компанія «Біола» взяла участь в привітанні жителів і гостей Дніпра з Днем міста.
Популярна серед українських покупців мінеральна вода «Каліпсо» отримала від майстрів групи компаній «Біола» новий дизайн: тепер пляшка стала ще зручнішою, а етикетка – більш сучасною.
«Біола» оновила ТМ «Літо». Оновлена марка з'явилася перед споживачем в новій упаковці і доповнилася новими оригінальними смаками.
В Інтернеті з’являться два нові відеоролики від Біола.
«Біола» запускає незвичайну серію авторських лимонадів. Оригінальні мікси газованих напоїв не залишать байдужими всіх любителів вишуканих коктейлів.
Лінійка енергетичних напоїв ТМ EnerGo оновила дизайн!
У травні поточного року лінійка ТМ «Знаменівська» поповнилася слабогазованим форматом.
«Біола» надіслала перші партії продукції до Голландії.
12 листопада відзначається Всесвітній день якості (World Quality Day) — щорічний захід, ініціатором якого виступає Європейська організація якості за підтримки ООН.
На «Біолі» відбувся розлив першої партії напою «Байкал» серії «Бриз».
У портфелі напоїв компанії «Біола» з'явилася абсолютно нова категорія продуктів – натуральний морс. Розлив морсу під брендом «Соки Літо» відбувся на виробничому майданчику №1 у Дніпропетровську. Продукт упаковується у зручну прозору ПЕТ-пляшку ємністю 1 літр.
Новий ролик стартував в ефірі національних телеканалів в останній день липня. Подивитися його можна на каналі Біола в YouTube.
«Біола» робить справжні подарунки всім своїм шанувальникам. Відтепер можна придбати більше улюблених напоїв за вигіднішою ціною.
Вибух емоцій, літній настрій і соковиті фрукти у грайливих бульбашках мінеральної води... Усе це про рекламний ролик оновленої лінійки напоїв «Біола», який відсьогодні транслюватиметься в ефірі національних телеканалів.
У редакції газети «Комсомольської правди в Україні» відбулася онлайн-конференція на тему води. На запитання читачів відповіли запрошені експерти: лікар терапевт-дієтолог Тетяна Фіалкова, лікар-гастроентеролог, заслужений лікар України Вадим Шипулін і директор з якості групи компаній «Біола» Олена Біланчук.
На початку липня «Біола» вивела на ринок новинку – «Ice Tea» з унікальним смаком «зелений чай – садова м'ята».
Наша компанія була першою, хто вивів цей культовий безалкогольний напій на український ринок. Ця подія відбулася в березні 2011 р.
На національних телеканалах стартувала рекламна кампанія «Знаменівської» «Заряджена кремнієм!».
Наша компанія вивела на ринок ще одну оригінальну новинку – оновлену лінійку солодких газованих напоїв «Біола».
З виробничої лінії групи компаній «Біола» у Дніпропетровську зійшла перша пляшка оновленої мінеральної води «Знаменівська».
З 15 лютого по 15 травня цього року ми провели рекламну акцію «Гра на мільйон».
Напередодні новорічних свят ТМ "Біола" порадувала своїх шанувальників новим телевізіним відеороликом.
ТМ «Біола» підтримала учасників конкурсу смачною і корисною продукцією.
Сьогодні не можна уявити наше життя без продуктів харчування, створених руками майстрів. Їх робота заслуговує похвал і багато добрих слів.
Холодний чай від ТМ «Біола» за вигідною ціною!
Шукайте в торгових мережах Ашан, Метро, Караван, Експансія, Таврія, Сільпо і Євротек вигідну пропозицію від ТМ «Знаменівська»
Відеоролик, що представлений на українських телеканалах, розроблений на основі нового позиціонування бренду.
Для компанії «Біола» настав новий етап розвитку, точкою відліку якого став її ребрендинг.
«Біола» визнана одним з найбільших платників податків серед торгових організацій Дніпропетровщини та України.
Компанія «Біола» вийшла на новий етап свого розвитку в галузі охорони навколишнього середовища та корпоративної соціальної відповідальності.
У квітні 2014 "Біола" виступила партнером міжнародного турніру з фітнесу World Ladies Cup.
Підбито підсумки першої дистрибуторської конференції компанії "Біола". В цілому для участі в конференції Дніпропетровськ відвідали представники 25-ти компаній-дистрибуторів з усієї України, з якими співпрацює "Біола".
Зустрічайте новий зручний формат "Знаменівської".
Продуктовий портфель ТМ «Біола» поповнився яблучно-виноградним нектаром у форматі 0,5 л.
Вже цього тижня стартує всеукраїнська акція від ТМ "Біола"! Завітай у супермаркети свого міста та спробуй яскравий смак "Fruity". Це соковий напій, що заряджає цитрусовою енергією та дарує гарний весняний настрій!
Щорічно, 7-го квітня, увесь світ святкує Всесвітній день здоров'я. Цей День був заснований для того, щоб усі люди мали змогу замислитися, як багато здоров'я значить в їх житті та якими способами можливо його покращити.
Тільки у "Великій кишені"! Купуй на вибір три пляшки Соків від ТМ "Біола" об'ємом 1л зі смаком апельсина, яблука, мультивітаміна, манго-апельсина або томата та отримайте стильну склянку "Біола" у подарунок.
Стартує всеукраїнська акція від ТМ «Біола»! Збирай кришечки з акційних соків Біола та Біола Fruity та вигравай призи.
Ось і відбулось довгоочікуване розширення лінійки: до вже популярних напоїв «Icy Cola» і «Квейк» приєднується новинка «Icy Orange».
ТМ «Біола» презентує принципово новий продукт на українському ринку напоїв. Fruity - свіжий, соковитий, цитрусовий!