Всі публікації

ЗУСТРІЧАЙТЕ: ОНОВЛЕНА «ЗНАМЕНІВСЬКА»

10.06.2015

З виробничої лінії групи компаній «Біола» у Дніпропетровську зійшла перша пляшка оновленої мінеральної води «Знаменівська».

photo_Photo (12)

Основні зміни торкнулися упаковки продукту. Ще більш витонченою і преміальної стала форма пляшки, розроблена італійськими дизайнерами. Змінилася й етикетка, ставши більш прозорою, «чистою» та по-європейськи лаконічною. Як і раніше, продукція випускатиметься у трьох зручних форматах пляшок об’ємом 0,5, 1,5 і 2 літри.

Незмінним залишається сам продукт – вода «Знаменівська». Вона видобувається з природного джерела, яке знаходиться поблизу курортної зони «Солоний Лиман» на Дніпропетровщині. Перші письмові згадки про цей регіон з’явилися в 1882 р. Тут, біля річки Самари, знаходилася одна з найстаріших стоянок запорізьких козаків, де, повертаючись з походів, воїни відновлювали своє здоров’я. Мінеральні води з місцевих джерел почали видобувати ще в 60-х рр. ХХ ст. А новітній відлік історії «Знаменівської» розпочався в 1997 р., коли було здійснено перший промисловий розлив цієї мінеральної води.

За висновками експертів, «Знаменівська» має унікальний аква-баланс мінералів і мікроелементів. Її особливі властивості пояснюються вмістом сполук кремнію, з яким пов’язана ціла низка оздоровчих ефектів. Доведено, наприклад, що кремній – потужний адсорбент, здатний виводити з організму токсичні речовини. Цей мінерал допомагає відновлювати еластичність тканин суглобів, що важливо при активному способі життя і заняттях спортом.

– З давніх-давен наші предки викладали стінки колодязів кремнієм, – зазначає директор з маркетингу групи компаній «Біола» Юлія Романова. – Вода в таких колодязях завжди була чистою і смачною. А люди, які постійно пили цю воду, не хворіли. Кажуть, що вода з вмістом кремнію допомагає позбутися 100 недуг. Так само не піддаються сумнівам і корисні властивості «Знаменівської».

Торік споживання бутильованої води в Україні знизилося майже на 6%. Ця негативна тенденція спостерігається і в 2015 р Однак незважаючи на важку економічну ситуацію, за даними соцопитувань, для більшості людей вода залишається важливим продуктом для збереження здоров’я, і ​​вони готові витрачати на неї кошти.

– Сьогодні всі виробники переживають складний період, – каже генеральний директор групи компаній «Біола» Сергій Бабінський. – Знизилася купівельна спроможність, ринок мінеральних вод скоротився на 20%. Але з іншого боку, криза – це час, коли необхідно інвестувати в продукт, зробити його ще досконалішим.