«Біола» оновила ТМ «Літо». Оновлена марка з'явилася перед споживачем в новій упаковці і доповнилася новими оригінальними смаками.
«Біола» оновила один з ключових брендів – ТМ «Літо». Оновлена марка з’явилася перед споживачем в новій упаковці і доповнилася новими оригінальними смаками, зберігши при цьому доступну ціну.
Зміни в лінійці торкнулися упаковки, яка стала більш сучасною, легшою і яскравішою. Змінився також формат упаковки. Тепер любителі соків зможуть насолоджуватися улюбленими смаками в зручних ПЕТ-пляшках 0,4 і 0,9 л, які так зручно взяти з собою в дорогу, на пікнік або покласти дитині в шкільний рюкзак.
Оновлена марка залишилася вірна своєму традиційному асортименту: мультифрукт, томат, виноград-гранат, яблуко-журавлина. А також з’явилися нові смаки – це оригінальні поєднання літніх фруктів і ягід, знайомих всім українцям: яблуко-персик-груша, яблуко-слива-полуниця, яблуко-вишня-абрикос.
Слід зазначити, що при виробництві продукції ТМ «Літо» ми не використовуємо штучних барвників, ароматизаторів та консервантів.