Всі публікації

ГІСТЬ З ОСТРОВУ СВОБОДИ ЗМІНЮЄ ОБРАЗ

03.07.2015

Наша компанія була першою, хто вивів цей культовий безалкогольний напій на український ринок. Ця подія відбулася в березні 2011 р.

photo_Photo (9)

Про мохіто – коктейль на основі лайму, м’яти, цукру та газованої води – складено чимало легенд. Згідно з однією з них його рецепт народився в столиці Куби Гавані, в маленькому кафе-ресторані La Bodeguita del Medio. Мохіто був улюбленим напоєм знаменитого американського письменника Ернеста Хемінгуея, який протягом тривалого часу жив на Острові Свободи. Неймовірної популярності цей незвичний за своїм смаком коктейль набув у США в 1980-ті, після чого мода на нього поширилася по всьому світу. Сьогодні мохіто – бажаний гість усіх вечірок, клубів та світських прийомів.

Наша компанія була першою, хто вивів цей культовий безалкогольний напій на український ринок. Ця подія відбулася в березні 2011 р. Сьогодні «Мохіто» ТМ «Біола» – №1 у нашій країні за продажами серед коктейлів у ПЕТ-пляшці (дані досліджень Nielsen). Напій містить натуральний сік лайму, вітамін Е (токоферол), у ньому немає синтетичних ароматизаторів і барвників. Продукт випускається у пляшках ємністю 0,5 і 1 л. на виробничому майданчику групи компаній «Біола» в Києві.

– Цього року ми провели рестайлінг упаковки «Мохіто», – каже бренд-менеджер категорії напої Тетяна Білоусова. – Головним завданням було «освіжити» дизайн продукції, зберігши при цьому його основні відмінні риси. У результаті упаковка стала ще сучаснішою, «модною», вона виділяється на загальному фоні. Гадаю, кожен з вас гідно оцінить новий образ «Мохіто».